2012 m. gruodžio 17 d., pirmadienis

Kalėdinės dovanos!

Nors dar ne Kalėdos ir aš dar (bent jau kol kas) ne Kalėdų senelis, bet noriu pasidalinti šiuo šventiniu laikotarpiu užklydusiu gerumu ir padovanoti kelias nemokamas fotosesijas. Bet kam, kas tik čia užklys! Viskas ką reikia padaryti, tai parašyti man ir suderinti laiką! Paprasčiau nebūna, tiesa? Pastarąsias dvi savaites būsiu pasiekiama Vilniuje-Šiauliuose-Šeduvoje ir aplink ją, tad visi mažyliai ir jų tėveliai esate kviečiami į pasimatymą su manimi bei mano fotokamera! ;)



Beje mano interneto svetainė jau pasiekiama!! Apsilankykite: http://vaikai.jck.lt/

3 komentarai:

  1. Laba vakara. Noretume pasinaudoti jusu siulomu pasiulymu ir tureti graziu vaikuciu nuotraukeliu. Kaip galima butu su jumis susisiekti? Gal galite parasyti tel i pastuka 5548@one.lt aciu.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Laba ;) Labai malonu, kad domina pasiūlymas brūkštelėjau Jums laiškutį. Mane pasiekti galite telefonu +37064663556 arba el paštu: vaikai@jck.lt

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kažkodėl vis grįžta laiškutis, parašykite man arba paskambinkite aukščiau nurodytais kontaktais ;)

    AtsakytiPanaikinti